SELECT * FROM jobs WHERE id=4111
Specialist Financiar-Contabil
Cluj-Napoca
Responsabilități:
- Emiterea facturilor către clienți, conform prevederilor contractuale, comunicarea cu clienții în vederea recepționării acestora;
- Primirea, verificarea conformității, înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare, alocarea costurilor;
- Realizarea plăților către furnizori prin Internet Banking;
- Asigurarea evidenței documentelor, gestionarea și organizarea corespondenței;
- Evidența achizițiilor, menținerea legăturii cu furnizorii;
- Înregistrarea și evidența cheltuielilor/veniturilor;
- Participarea la inventarierea lunară și anuală în vederea închiderii bilanțului contabil și furnizarea datelor corecte și complete membrilor comisiei de inventariere;
- Răspunde de corectitudinea înregistrărilor în contabilitatea primară și de predarea/preluarea documentelor contabile;
- Analiza bugetară și de execuție și pregătirea prognozei financiare;
- Management financiar contabil - analiză de profitabilitate (marja profitului net, rentabilitatea activelor, rentabilitatea capitalurilor proprii) și lichiditate (lichiditatea generală, lichiditatea curentă, creanțe, furnizori);
- Asistență în organizarea activității contabile, proceduri și metode contabile, redactate în reglemente și manual de politici contabile;
- Pregătirea rapoartelor periodice și ad-hoc privind evoluția bugetului de costuri (cheltuieli operaționale și investiții), oferind explicații relevante cu privire la deviații;
- Asigurarea suportului în realizarea de business case-uri și pregătirea simulărilor și evaluărilor financiare pentru a sprijini managementul companiei în procesul decizional.
Cerințe:
- Absolvent de studii superioare în domeniul economic, contabilitate sau business;
- Cunoștințe solide de contabilitate primară;
- Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
- Atenție la detalii, corectitudine, rapiditate, atenție distributivă;
- Seriozitate, atitudine de asumare a responsabilității;
- Abilități foarte bune de comunicare, organizare, planificare.
Ce oferim:
- Oportunitatea de a lucra alături de oameni pasionați de inovație și evoluția în afaceri, determinați să schimbe modul în care facem banking astăzi;
- Oportunitatea de a dobândi cunoștințe utile pentru domeniul financiar;
- Salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță;
- Abonament medical, asigurare de sănătate, plan de pensii, beneficii sportive, tichete de masă, zile de concediu suplimentare.
Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, te așteptăm să aplici la acest job.
ApplyCSRF
**
POST